Subject: Ed: Laseri saatest
From: "Tiia Luht" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 11:42:41 +0300

Liivi!

Palun registreeri ja suuna mulle.

Aitäh!

Tiia

Saatja: Olga Gurjanova <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 2. oktoober 2024 11:02
Adressaat: Tiia Luht <[email-masked]>
Teema: Ed: Laseri saatest

Vastavalt kokkuleppele saadan edasi info Tallinnas pakutava iluteenuse 
kohta: https://www.liinatiigi.ee/eksosoomid-mikronoelteraapiaga/

Allpool on ka taustainfo.

Ette tänades!

Olga

Saatja: Natali Promet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 2. oktoober 2024 10:45
Adressaat: Olga Gurjanova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Laseri saatest

Tere Olga

Saadan sulle nendest toodetest märgistused, kus on kasutusviis nahale peale 
kandmiseks, mitte mesoteraapiliselt.

Tuleks vaadata ettevõttes et kas kasutatakse ikka vastavalt tootjapoolt 
esitatud juhistele sest veebilehel teevusepakkuja reklaamib neid sellisel 
viisil, et tarbija võib aru saada et need süstitakse sisse.

Lugupidamisega

Natali Promet

peaspetsialist

kemikaaliohutuse osakond

+372 7943 533

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Natali Promet
Saatmisaeg: teisipäev, 1. oktoober 2024 14:20
Adressaat: Agne Ojassaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Imre Kaas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Meditsiiniseadmed (Medical Devices) 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aljona Honga 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Olga Gurjanova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Laseri saatest

Tere

Just uurisin CPNP-s – kosmeetika teavitamise portaalis olevat infot. 
Nimetatud THESERA Signature tooted on kosmeetikatoodete portaalis 
kosmeetikatoodetena turule lastud CPNP referents number on 4391125.

Tooted on toodetud Lõuna Koreas ja vastutav isik on YJN PL SP. Z O.O. ning 
asub Poolas (ul. Szczęśliwa 36, 55-080 Kąty Wrocławskie, 55-080, 
dolnośląskie, Poland).

Lugupidamisega

Natali Promet

peaspetsialist

kemikaaliohutuse osakond

+372 7943 533

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Imre Kaas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 27. september 2024 09:33
Adressaat: Natali Promet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Aljona Honga <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Laseri saatest

Tere!

Oleks vaja ajakirjanikule vastamiseks hinnangut, kas tegemist on 
kosmeetikatootega:

 <https://www.liinatiigi.ee/eksosoomid-mikronoelteraapiaga/> 
https://www.liinatiigi.ee/eksosoomid-mikronoelteraapiaga/

*	Vananemisvastane eksosoomi ampull THESERA Signature EXO PDRN eksosoomi 
ampull
*	Niisutav eksosoomi ampull THESERA Signature hüalurooni eksosoomi ampull
*	Kirgastav eksosoomi ampull THESERA Signature Red Vitamin Exosome Ampull
*	Probleemse naha eksosoomi ampull THESERA Signature BHA eksosoomi ampull

Kui selle tuvastame, siis saab ka vastata ajakirjaniku küsimusele, mil moel 
on nende kasutamine Eestis reguleeritud.

lugupidamisega

Imre Kaas

kommunikatsioonijuht

kommunikatsiooniosakond

794 3512 | 5851 8902

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 20. september 2024 12:56
Adressaat: Imre Kaas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Laseri saatest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Imre

Oleme Laseris asunud tegelema iluteemaga, mis on mesoteraapias kasutatavad 
eksosoomid

Näit:

 <https://www.liinatiigi.ee/eksosoomid-mikronoelteraapiaga/> 
https://www.liinatiigi.ee/eksosoomid-mikronoelteraapiaga/

Mil moel on nende kasutamine Eestis reguleeritud?

Parimatega

Piret

Laseri toimetaja

50 76599